Re: Nowe Drivery Riva TnT.

Autor: Randall (Randall_at_Box43.Gnet.Pl)
Data: Thu 26 Nov 1998 - 19:50:37 MET

ElFi wrote:
> Problemy były na RIVA128. Wraz ze zmianš sprzętu (TNT - Creative) > zmieniłem ACDSee i zapomniałem (dosłownie - jakby go nigdy nie było) o > problemie. Dopiero Ty mi przypomniałeœ. Lukałem i ... nic, ładnie > czysto przewija zarówno myszkš jak i z klawiaturki. Czekam na testowy > rysunek...
>
> A jak to wyglšda u innych?

U mnie dzieje sie to samo, co u Vindex'a.
Karta to STB TNT, a sterowniki 041 NVidii.

Oto najprostszy sposob sprawdzenia:
- walnij sobie screenshota (print screen)
- wklej go do painta i zachowaj
- otworz go w ACDSee, powieksz i "pomachaj nim" (raczka)
Powinny pojawic sie drobne przeklamania, np. przesuniete literki.

--
Pozdrawiam,
 Randall