Re: Bjc250 Canon czy warto ?

Autor: Anna Bauch (anbau_at_friko6.onet.pl)
Data: Thu 26 Nov 1998 - 18:20:47 MET

Michael M. napisał(a) w wiadomości: ...
>Mam pytanie czy warto kupic te drukarke.
>prosze o kontakt uzytkownikow tej drukarki
>

>misiuzeb_at_friko6.onet.pl

To zalezy do czego jej potrzebujesz.

Jeśli zależy ci na jakości wydruku, to nawet nie stawiaj jej koło HP.
Z moich praktyk wynika, że modele młodsze od BJC-210 mają jakiś błąd, który
powodyje, że po wyłączeniu drukarki zapomina ona jaką miała ustrawioną
stronę kodową. Nie dotyczy to wszystkich stron.
Firma Canon Polska nie odpowiada na listy w tej sprawie.

Ma też swoje plusy:
1. jest mała
2. nie zawija papieru w literę "U" jak HP, co ma duże znaczenie podczas
drukowania na tekturze itp. (np. dyplomy)
3. idealnie pracuje pod DOS'em.
4. potrafi emulować niezastapione igłówki (standard EPSON i IBM PROPRINTER)
5. obsługuje mazovię, CP852 itd. przez całą Europę i nie tylko.

Osobiście polecam Ci coś szybszego np. BJC-4100, 4200, 4300

Anna B.