Re: Ceny ABIT-BH6; OFFTOPIC: to ile pamieci obsluguje BX?!!?

Autor: Miroslaw Paciorek, (miroo_at_i.am.gov)
Data: Thu 26 Nov 1998 - 16:59:50 MET

In article Wojciech Giersz (chektor_at_polsl.gliwice.pl) says...
> Wiec powiedz gdzie tak podaja? Konkretnie? Podpowiedz - nawet na
> abit.com.tw jest maks. 384, wiec musialbys podac naprawde wiarygodne
> zrodlo, zeby mnie przekonac.

Mowie to co wyczytalem w roznych CHIPach i PCWKach, ale
nie jest to wiarygodne zrodlo. Jesli jakies znajde to dam znac.

> A ile uzywa Macow?

Jest pare... zwlaszcza w poligrafiach i agencjach reklamowych.

> Z 20MB ramu? No to wyrazy wspolczucia, chyba, ze sie logujecie pojedynczo.

Zwykle jest ok. 20 osob (niewiele jest miejsc w pracowniach), ale kazdy
na kilku sesjach (zwykle nie schodze ponizej 6). Fakt, ze dziala to
dosc dretwo, ale moim zdaniem glownie jest to wina sieci, a nie hosta.

> Tak sie sklada, ze potrafie odroznic chipsety. BTW, o ktorego LXa Ci
> chodzi? :>

W intelowskim PDFie (29063301.pdf - Intel Ž 440BX AGPset:82443BX Host
Bridge/Controller) nie jest napisane, ze obsluguje 1GB tylko na EDO. Jest
tam cos napisane o "registered DIMM" i nie wiem co to jest, ale nie ma
ani slowa o EDO.
Natomiast w 29056401.pdf - INTEL 440LX AGPSET: 82443LX PCI
A.G.P. CONTROLLER (PAC) - Jest wyraznie napisane, ze "DRAM controller
Supports a Maximum Memory Size of 512 MB With SDRAM, or 1 GB With EDO".
Stad moja sugestia, ze czytales o LX.

Podaj mi dokladna nazwe pliku i dokumentu PDFa, w ktorym wyczytales, ze
BX nie obsluzy 1GB na SDRAM. Wtedy sie z toba zgodze. Moze...

Pozdrawiam ........................... Miroo

--
 //|/||  .             "The Winner Takes It All"