podrącanie celerona 333 A

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Thu 26 Nov 1998 - 10:33:12 MET

Juliusz wrote:

 J> No wlasnie, bo mnie sie Celeron 333A nie podkreca ani ciu ciut
 J> Pamiec 1 DIMM 128Mega 7ns
 J> Asus P2B celeron 333A
 J> Nawet 75x5 nie idzie

Nie musi. Poza tym - to niekoniecznie procesor nie wyrabia.

 J> JAKIES RADY ?

Jeśli koniecznie chcesz zmienić procesor, to poczekaj, aż ktoś Cię poprosi o
złożenie komputera, wsadź mu ten procesor i kup sobie inny. Podobnie z
pamięciami i płytą główną.

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl