Re: Ploter Roland seria DXY

Autor: Leszek Zur (lzur_at_record.com.pl)
Data: Thu 26 Nov 1998 - 16:35:43 MET

Remigiusz Machlanski napisał(a) w wiadomoœci: ...
>Czesc wszystkim czytajacym ten list!
>Jestem posiadaczem plotera Roland DXY 1200 i problem jest nastepujacy:

No to gratuluje

>Autotest plotera wykonuje sie OK, ale nie moge zmusic go do malowania

A idzie autotest (przycisk TEST chyba masz) ?

>czegokolwiek z komputera (pomimo, ze sciagnalem schemat kabla szeregowego
>i sterowniki do AutoCADa i Windowsa - no i zainstalowalem oczywiscie).

Nie ufaj tym driverom - najlepiej miec program do plotowania np. FlexiCut,
Easysign, CasMateCut ...

>Jesli ktos posiada ploter z serii DXY lub schemat kabelka rownoleglego, to
>prosze o kontakt:

Kabelek rownolegly to normalny Centronics drukarkowy.
Kabelek szeregowy to normalny kabel null-modem do RS-232 tylko nie
zensko-zenski lecz mesko-zenski

>remek_at_we.tuniv.szczecin.pl
>
> Pozdrowienia - ReM

Pozdrawiam - Leszek Zur