Re: Re: Re: Re: ! TP S.A - wieszanie psów....

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 26 Nov 1998 - 13:55:09 MET

Dnia Wed, 25 Nov 1998 13:23:00 GMT, Moi napisał(a):

>Facet pisze na swojej stronie, ze IRC-uje.

Owszem, piszę. :)
Ale ircowanie nie jest dla mnie podstawą, a jedynie dodatkiem i ewentualnie
źródło szybkiej pomocy ("cholera! Znowu mi sendmail szuka dns-a!" :).
Ircowania dla samego ircowania nie uznaję.

A co do wykorzystywania uczelnianych kont w nieedukacyjnych celach... Niby
czemu? Jak mam konto/łącze na uczelni to tylko po to, aby pisać projekty i
kontaktować się z wykładowcami?

Pozdrawiam,

--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl     http://dwd.interkom.pl/joshua/     |