Re: Chce sobie kupic K6-2-300 i mam pare pytan

Autor: spam.kaizen_at_friko6.onet.pl
Data: Thu 26 Nov 1998 - 13:23:10 MET

> :> 2. Czy procesor wspolpracuje ze zwyklymi SIMM'ami 60 ns, czy musza byc
> :> DIMM'y (bo mam juz 128MB w SIMM'ach i nie chce mi sie tego sprzedawac)
> Bedzie dzialac, ale bedziesz musial pozostac na 4.5*66 zamiast 3*100.

Dlaczego?
Mam płytę LuckyStar MVP3 (nie polacam specjalnie) i na EDO SIMM nie
miałem najmniejszych problemów na magistrali 100 MHz (o ile wiem SIMM są
taktowane tak jak PCI i jeśli się nie mylę jest to i dla 66 i 100 MHz 33
MHz).
Inna sprawa to taktowanie DIMM - w mojej płycie można ustawić czy DIMM
chodzą na tej samej częstotliwości co magistrala czy niezależnie od niej
na częstotliwości AGP (66 MHz).

--
         CU
       Mariusz