Re: Jaka p³yta pod PII?

Autor: Bogdan Drozd (karol_at_bbs.chip.pl)
Data: Thu 26 Nov 1998 - 11:40:55 MET

On Wed, 25 Nov 1998 21:57:22 +0100, W&Z Janeczek
<bilboart_at_lodz.pdi.net> wrote:

>Mam takie prozaiczne pytanie, w jakim celu podrêcacie te procesory. To chyba
>jakie¶ zara¿liwe i czemu to s³u¿y?! Nijak nie mogê zrozumieæ?!
>Pozdrawiam bez podkrêcania

To jest wirus komputerowy - procesorus overlocus - a mnozy sie przez
sieci komputerowe i doznania wzrokowe, zwlaszcza czytanie grup
dyskusyjnych. Pierwszymi objawami jest podswiadome czytanie tylko tych
postow, w naglowkach ktorych wystepuja slowa takie, jak: podkrecanie,
overlock, celeron, pc-100, asus p2b itp. Wspolczesna medycyna jest
bezradna wobec tego bakcyla. Jedynym pocieszeniem dla zarazonego jest
fakt, ze wirus na ogol nie powoduje zejscia smiertelnego...
Uuuu! Sam czuje, ze zaczyna mnie brac...

Bogdan

---
Bogdan Drozd, Czluchow
mailto:karol_at_bbs.chip.pl