Re: Cicha obudowa ATX

Autor: Krzysztof Romanski (krisr_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 25 Nov 1998 - 22:52:31 MET

Dnia Fri, 20 Nov 1998 18:01:02 -0500, Xylodius napisał:

>Jest taka, DeLuxe Chrome MIDI Tower ATX Case, produkuje ja
>firma PC Power & Cooling, Inc., USA. www.pcpowercooling.com
>Cena $479. Juz lecimy kupowac. ;))

Czyli wszystkie obudowy hałasują wam jak nie wiem co?
A może nie zdajecie sobie sprawy, że obudowy naprawdę są bardzo różne
pod względem głośności pracy.
Składałem już kilka AT, różnice były spore. Widzę, że będę musiał
odpalić każdą obudowę w sklepie i samemu ocenić hałas przy pracy.

Pozdrawiam

--
Krzysiek Romanski
LODZ PL