Re: Monitory LCD

Autor: Sebastian Stolarski (sebas_at__BLABLABLA_ns1.widzew.net)
Data: Wed 25 Nov 1998 - 21:13:08 MET

>Jak to jest z ich czestotliwoscia odswiezania? Czy zmiana rozdzielczosci
>przynosi inny efekt niz na zwyklym monitorze (zmiana powierzchni na ktorej
>wyswietla)? Ile kolorow moze wyswietlac? Dzieki za odpowiedz.
>Marcin
>Yogi17_at_worldnet.att.net

Jezeli dobrze pamietam (nie jestem pewien) to w LCD nie istnieje cos takiego
jak czestotliwosc odswiezania. Obraz jest zawsze o takich samych parametrach
i zadna zmiana rozdzielczosci nie zmienia zmiany jakosci w wyswietlanym
obrazie. Mozliwosci LCD moga byc ograniczone chyba tylko przez mozliwosci
karty graficznej. W notebook'ach nie ma przeciez ustawiania geometrii obrazu
(przesuniecia, trapezy, beczki itp.) i obraz jest zawsze jednakowy.

Odpowiadajac usun z adresu:
_BLABLABLA_
albo:
sebas_at_ns1.widzew.net