Re: scsi vs ide cd-recorders ???

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Wed 25 Nov 1998 - 16:42:49 MET

On Tue, 24 Nov 1998 23:42:43 +0100, "tomb" <lun_at_friko6.onet.pl> wrote:

>czesc, czy ktos moglby mi wyjasnic jakie wady maja nagrywarki ide w
>porownaniu do scsi (moze jakies konkretne modele)

Generalna wada nagrywarki IDE jest znacznie wieksze uzaleznienie jej
poprawnej pracy od dyspozycyjnosci procesora glownego. Dlatego tez nie
nadaja sie one specjalnie do systemow naprawde wielodostepnych - za
duze ryzyko ze dociazony procesor na czas nie obsluzy nagrywarki i
zloty cyferblat wyprodukujemy. SCSI w tych warunkach lepiej sobie
radza. Natomiast jesli maszyna jest dedykowana do wypalania plytek i
mozemy zagwarantowac ze w czasie wypalania nie bedzie obciazana innymi
powaznymi zadaniami to IDE sprawuje sie wystarczajaco dobrze - warto
jedynie miec ja na osobnym kanale IDE.

Darek