Re: Voodoo raz dwa trzy ... Ratunku !!!

Autor: Xylodius (xylodius_at_prodigy.net)
Data: Wed 25 Nov 1998 - 16:55:51 MET

Sebastian Stolarski wrote in message <365bb0ab.0_at_news.vogel.pl>...

>Marcin Witek napisał(a) w wiadomości:
><73fj9r$h0a$3_at_zeus.polsl.gliwice.pl>...

>Wiedzicie, jak ktos wcale nie gra, nie ma takich problemow ;-)
>
>Odpowiadajac usun z adresu:
>_BLABLABLA_
>albo:
>sebas_at_ns1.widzew.net
>sebastol_at_friko2.onet.pl

Ja nie mialem do poki nie stwierdzilem, ze poza robieniem muzki moj bardzo
"muskularny" komp
do niczego innego nie jest wykorzytywany. I wymienilem Millenium2 na Vipera
V550 na Rivie TNT. ;))
Wlasnie odkrylem nowy swiat - swiat gier. Bedzie ze mnie jeszcze doborowy
giercownik. 8)
Dorwalem wczoraj TombRaider'a 2 - wlasnie udalo mi sie zamknac tego
upierdliwego sluzacego
w lodowce. 8D.

Xylodius