Re: Re: Re: ! TP S.A - wieszanie psów....

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Wed 25 Nov 1998 - 12:49:36 MET

Wojciech Giersz napisał(a) w wiadomoœci: ...

>Coz, podejscia sa rozne. Zawsze myslalem, ze ekstremalne zachowania to
>robienie np. bydla pod Sejmem, obrzucania jajami prezydenta, protesty i
>tego typu odchyly.

Ja tez tak uwazam, ale czy w zalozeniach
tego protestu jest wzmianka o napadzie
z jajami na gmachy tp.sa?

IMHO, protesty w miare kulturalne maja
jak najwaiekszy sens, bo niedopuszczaja
do zbytniego nagazowania wody w glowach
elity rzadzacej :)

A tak, jakby kazdy mial takie podejscie,
i caly czas dziekowal, ze wogole pozwala
mu sie zyc a do tego daje mozliwosc
rozmowy przez dziurawe kable za cene
zlota to ja bym podziekowal i przeprowadzil
sie gdzies na dalekie stepy Kaukazu ;)

Pozdrawiam
Marek Oberman
E-mail: pesk_at_pesk.org.pl | Strony o niekompetencji
   WWW: http://www.pesk.org.pl | firm, polityce ekonomii
   SMS: link ze strony glownej | ochronie srodowiska i..
   http://www.pesk.org.pl/koty - Koty ICQ UIN 20843067