Re: Re: ! TP S.A - wieszanie psów....

Autor: Moi (koala98_at_kki.net.pl)
Data: Wed 25 Nov 1998 - 12:23:30 MET

Wojciech Giersz wrote in message ...
>Wlasnie - jakie macie wyjscie? Tak koniecznie chcecie doprowadzic do
>zlikwidowania tego numeru dostepowego? Bo prawde mowiac bym sie mocno
>zdziwil, gdyby po pierwszym grudnia jeszcze dzialal. Na miejscu facetow z
>TPSA z miejsca bym zlikwidowal ta usluge.

Na szczescie nie jestes na ich miejscu. Siedza tam madrzejsi (?) ludzie
wiedzacy, ze nie zarzyna sie kury znoszacej zlote jaja, ktora sie niedawno
kupilo, a inwestycja jeszcze sie nie zwrocila. Dodam jeszcze, ze jest to
jedna z najbardziej rozwojowych kur na swiecie.
Twoje mocne zdziwienie, jako reakcja na logiczna decyzje, zdziwienia
nie wywoluje.

Pozdrawiam,

Moi