Re: Re: ! TP S.A - wieszanie psów....

Autor: Moi (koala98_at_kki.net.pl)
Data: Wed 25 Nov 1998 - 12:10:14 MET

Wojciech Giersz wrote in message ...
>A ktos moze wpadl, ze "ch..." mialo oznaczac "cholere"? Ale nam sie
>spoleczenstwo zwulgaryzowalo :(

A moje 'ch...' moglo oznaczac np. 'cholernik'. Jestesmy zwulgaryzowani
w tym samym stopniu, przy czym rozmowe w tej konwencji zaczales Ty.

>Chyba tylko wsrod Twoich znajomych.

Nie, to Ty tak mowisz (czytaj swoje posty).

>Wiec powinny sie cieszyc, ze wogole maja jakas mozliwosc korzystania z
>sieci.

Podobnie jak kiedys mozna sie bylo cieszyc, ze rzucili padline do miesnego.
Ze w ogole mozna bylo miec mozliwosc korzystania z enzymow trawiennych.
Ty tych czasow nie pamietasz, ale chyba tez nie narzekalbys. Przeciez
mogli w ogole nie rzucac padliny.

Pozdrawiam,

Moi