Re: Request Pci Int. 56kb i WINDA98.

Autor: Paweł Szóstak (dzuzdy_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 24 Nov 1998 - 23:26:31 MET

xxxx <12347_at_polbox.com> napisał w wiadomości: ...
>Ostatnio zakupiłem sobie nowy modem - request 56kb. Włożyłem go w slot
PCI,
>uruchomiłem windę,
>sytem winda98 poprosił drivery dla PCI Serial Controller, włożyłem
płytkę z
>driverami, podałem lokalizację i ..... nic. Komunikat :nie znaleziono
>driverów dla danego sprzętu.

Musisz instalować z katalogu, w którym jest plik .inf. Jeśli to nie
pomoże, to spróbuj zainstalować modem jako 'modem standardowy'. Postaraj
się ściągnąć nowsze sterowniki - wiem, strona nie działa, ale może za
jakiś czas (nawiasem mówiąc właśnie dlatego nie kupię modemu tej firmy,
chociaż myślałem o tym. Jak dla mnie napis 'strona w budowie' na
stronie, bądź co bądź, sporej firmy, to lekceważenie klienta).

[...]

                                 PSz
                         ICQ 8378653