Re: Monitor 15 cali .... moje boje o jakosc ;))

Autor: Jacek Duma (dumaj_at_onet.pl)
Data: Wed 25 Nov 1998 - 09:35:15 MET

> Powtarzalnosc parametrow takze w tym
> modelu jest dosc przyzwoita, wiec w sklepie
> tym maja chyba jakis serwisowy chlam
> skupowany z oddzialow Optimusa za
> polowe ceny ;))

Dokladnie ;) Istnieje taka grupa magazynowa , ja na takiej wyprzedazy
kupilem karte sieciowa INTELA za 50 zl brutto , ale chodzi , w niej nie ma
sie co popsuc.

Ale inne rzeczy , o nie chlopaki dajcie mi oryginalnie zapakowane. I te
rzeczy chodza.

Tylko ten SONY mnie gnebi bo OPTIMUS nie jest dealerem SONY. Pierwszy raz
slysze zeby sklep sieci sprzedazy OPTIMUSA mial SONY na sklepie.

Chyba wytrzasneli go rzeczywiscie po serwisie.

---
Jacek Duma - Dzial Utrzymania Systemow - Optimus SA oddz. Krakow
--
Lista dyskusyjna pl-comp-pecet - http://www.newsgate.gliwice.pl