Re: Monitor 15" again

Autor: JoteR (J.Rylski_at_pf.com.pl)
Data: Wed 25 Nov 1998 - 09:22:42 MET

Jarosław Malina napisał(a) w wiadomości:
<73e4f8$ngh$1_at_fox.ds14.agh.edu.pl>...
>Niedawno byl watek dotyczacy monitorow 15 calowych.
>Nikt nie wspomnial jednak o monitorze Nokia 449Xaplus.
>Czy ktos wie cos na temat tego czegos. Sprzedawcy bardzo zachwalaja ale nie
>chce sie kierowac ich zdaniem. Cena troche ponad 1000zl.
Miałem okazję popracować przez godzinę w 1024x768 (monitor szefa, łaził mi
cały czas za plecami, więc nie mogłem poprzełączać sobie rozdzielczości i
częstotliwości), ale wrażenie ogólne - świetny monitor, geometria bez
zarzutu, czcionki w rogach wyraźne, obraz jakby lekko wklęsły.

>Jeszcze male pytanko do posiadaczy Trinitronow. Czy ten ciemny poziomy
pasek
>nie jest denerwujacy podczas pracy?
Nawet dwa w 17" mi nie przeszkadzają.

JoteR