reforma ubezpieczeń - gdzie?

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Tue 24 Nov 1998 - 18:56:29 MET

Mam prośbę - podpowiedzcie proszę i nie przeklinajcie mnie:

na której grupie można ponarzekać na Prokom (Procom?) i opuszczone reformy
Buzka (skojarzenia właściwe), czyli o reformie ubezpieczeń społecznych i
zdrowotnych i tym, co czeka _programistów_ w związku z tym?

Dla ciekawych: jest goła ustawa (stąd opuszczone reformy), nie wyszło ani jedno
z ok. 40 rozporządzeń wykonawczych, gdański Prokom totalnie zmonopolizował
przetwarzanie informacji, brak _zatwierdzonych_ wzorów druków i opisów formatów
danych. Szykuje się mnóstwo idiotycznych papierów (to trzeba zobaczyć, żeby
uwierzyć), a całość ma się tak do rozsądku, jak .... nawet nie jestem w stanie
wymyslić porównania.
W każdym razie jest 24 listopada, do wejścia reform na du^H^H^H^H^H w życie
zostało ok. 5 tygodni a informacji nadal brak.

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl