2 dyski + 2 partycje ?????

Autor: Rafaello... (rcichosz_at_pt.onet.pl)
Data: Tue 24 Nov 1998 - 20:14:46 MET

Cześć!!!

Jest sobie w pewnym kompie dysk pierwszy (ok.4 GB)podzielony na 2 partycje.
Bios przydziela im oznaczenia C: i D:.
Po dodaniu drugiego dysku numeracja się zmienia na C,D i E. Nie byłoby
problemu gdyby nie to iż ten drugi dysk co jakiś czas ma być przenoszony. I
tu się robi kicha szczegółnie w windows. Puki co można jescze coś zmienić w
partycjonowaniu dysku pierwszego bo jak programy się zainstaluje to kicha.
Pytanie: Czy można tak pokierować partycjonowaniem np. fdiskiem aby bios
ciągle przydzielał stałe oznaczenia na dysk pierwszy bez względu na to czy
drugi dysk jest podłączony czy też nie.
Pytam bo gdzieś kiedyś czytałem artykół opisujący tę sytuację tylko że tego
arykułu nie mam i nie wiem czy przystaje do mojej sytuacji.

Rafaello...
rcichosz_at_pt.onet.pl