Re: TrueSpace 4 jest (EXTRA)!!

Autor: Wentyl (wwwojo_at_friko5.onet.pl)
Data: Mon 23 Nov 1998 - 22:44:40 MET

Używam TrueSpaca 2 od roku a TR3 od tygodnia i jest ekstra. MAX w poruwnaniu
jest o wiele bardziej nudny. W TR2 lub 3 o wiele latwiej plastycznie zmienia
sie ksztalt obiektow. Na poczatku moze jest inny w obsludze od innych
programow 3D ale nie warto sie zrazac. Trojka wykorzystuje juz dierctx i na
moim Viperku 330 dziala bordzo plynnie.
Z checia odpowiem na pytania i podziele sie dokladniejszymi uwagami
PS. Jest polska strona firmy Caligari ale treaz nie pamietam jej adresu
niedlugo znajde.

***Wojciech Wendt***
wwwojo_at_friko5.onet.pl
wojts_at_box43.gnet.pl

Cezar97 napisał(a) w wiadomości: <5IZ52.10037$BD6.1973783_at_news.tpnet.pl>...

--
Serwis RUBIKON - http://rubikon.pl - 020 92 47