*ankieta-prosba :-))

Autor: Kasia G. (wroclaw2_at_friko4.onet.com.pl)
Data: Tue 24 Nov 1998 - 17:09:31 MET

Nazywam sie Katarzyna Gorska, jestem studentka zarzadzania na Akademii
Ekonomicznej. Przede mna praca magisterska, poswiecona Spolecznosci
Internetowej i problemom zwiazanym z handlem w internecie. Moja
promotor, okrutnie mnie cisnie o zamieszczenie wynikow badan
ankietowych. Zadnego zrozumienia!
    Prosze serdecznie o pomoc! Jesli tylko znajda panstwo wolna chwilke
i postanowicie pomoc zrozpaczonej studentce prosze o wypelnienie ankiety

zamieszczonej na stronie www.
Obiecuje dozgonna wdziecznosc i mily usmiech :-> Kaska
http://www.ankieta.an.pl/