Re: zegar

Autor: Kazimierz Debski (kazdeb_at_chemia.pk.edu.pl)
Data: Tue 24 Nov 1998 - 16:01:44 MET

>Witam proszac o pomoc. Moj komputerowy zegar zaczal sie nagle poznic.
>Spoznianie dochodzi do 3 minut na dobe. Czy to bateria? Czy moze byc

Eeee, tylko 3 minuty na dobe. Moj komp po kilku miesiacach zycia
precyzyjnego jak jeszcze zaden inny (tak male roznice czasu ze
musialbym liczyc sekundy na kilka miesiecy) zaczal chodzic jak chciec.
Jak komp pracowal to zegar szedl dobrze, jak go wylaczylem to czasem
za godzine spoznil sie pol godziny, czasem tylko wylaczylem na kilka-
kilkanascie minut, potem sobie przypomnialem ze jescze cos mam zrobic
a on juz jest kilka - nascie minut do tylu, tak jakby prawie wcale nie
szedl. Przez tydzien jak mnie nie bylo w domu i nikt go nie uruchamial
to wyszlo ze srednio pol godziny na dobe. Jednak ostanio cos sie stalo
i chodzi znow dokladnie. Poltora tygodnia nie wlaczalem kompa bo mi
monitor zdechl (slynny problem pamieci ustawien ekranu w monitorach
CTX 1569 z kwietnia ub roku) to okazalo sie ze nadal idzie dobrze.

Kazek