Re: Jaka karta 2D ???

Autor: Mariusz Jaworski (genesis_at_bonair.waw.pl)
Data: Tue 24 Nov 1998 - 14:45:08 MET

Heja !

jk wrote:
> Witam wszystkich !
> Mam Monstera1 i chciałbym do niego dobrać dobrą i
> w miarę tanią kartę do pracy (corel i photoshop).Karta
> może być używana , ale szybsza niż virge gx2 (taką mam).
> Bardzo proszę o opinię
 Polecam S3: Trio3D. Ma 128 bitowe core takie jak Savage3D.
Szybka i tania (140PLN - 170PLN).
 Tylko wazne (tak jak to zawsze z chip'ami S3): kupuj tylko
markowe karty. Chyba za 170PLN mozna bylo (dawno temu wiec
teraz bedzie taniej) kupic na gieldzie Diamond'a albo
Hercules'a.
 Bardzo dobra karta 2D (mam no-name z tym ze juz jej nie
uzywam); no i ma do 3D uklad z ViRGE'a GX2 ! :-P
 Wada (IMHO jedyna) - w przeciwienstwie do GX2 nie ma TVout.

 Pozdrawiam...
                        M.
Mariusz Jaworski
genesis_at_bonair.waw.pl