Re: DVD w Pytaniach, przeczytaj.

Autor: Marek \\ (m12345_at_friko3.onet.pl)
Data: Tue 24 Nov 1998 - 14:25:01 MET

Bob Kovic wrote:

> 1.Jakich firm napędy DVD są najlepsze ( słyszałem o Creative z pilotem)

Najlepsze wlasciwie ciezko zdefinowac.
Czy najlepsze pod wzgledem ceny?
Czy np: osiagow?
Ja przetestowalem pare napedow
Teraz uzywam Pioniera poniewaz inne mialy klopoty z odczytem ze

> 2. Czy karta z akceleratorem może choć trochę pomóc w wyświetlaniu filmów na
> DVD ( np. 3DFX )

3DFX na pewno nic nie da ale sa karty z dekoderem MPG

> 3.Czy karta z chipem S3 Virge będzie pozwalać odtwarzać film w okienku ( tak
> by dało się oglądać na P 200 MMX , 64 MB RAM )

Powinno nawet sie dac ogladac film na full screen za takim sprzecie ale nie wiem
jak z jakoscia

> 4. Czy przewidywana jest taka rewolucja prędkości jak w CD ROMach. ( kupiłeś
> hiper szybki CD 4x a za 3 miechy to "złom" )

Nikt nie jest prorokiem

> 5. DVD 4x Jaki to transfer dla DVD i CD.

DVD x4
CD >=x32

> 6. Czy można na rynku kupić jakieś DVD z programami i grami ( może jakieś
> czasopisma) , jeśli nie to mniej więcej kiedy.

programow i gier jeszcze nie widzialem

> 7. W wypadku gdy nie ma się CD czy warto kupić nowy np 48x czy od razu DVD .

DVD