Re: [Fwd: Tworzenie *.HLP - program ForeHelp lub podobny...]

Autor: Grzegorz GRYC (XgYgZ_at_robobat.com)
Data: Tue 24 Nov 1998 - 14:44:53 MET

Hej

A wziąłbyś sobie coś poprawił, żeby Twój tekst było od razu widać, u
mnie mysz często leży pod stosem papierów ;-P

Łukasz Bromirski wrote:

> Cześć.
>
> Mam problem - potrzebuje stworzyć helpa (wiem, że ostatnio to bardzo
> popularne) i dorwałem po długich poszukiwaniach i przerzucaniu
> różnych dziwnych rzeczy program ForeHelp.

Co dokładnie widziałeś ?

Najpierw powiedz po co Ci to ?
Tzn. czy Twój projekt będzie duży i czy impreza jest jednorazowa czy
może jednak nie ?
To dość ważne pytanie, bo przekłada się na koszty i opłacalność zakupu
<KOT SIKA DO BUTA>
(zakładam optymistycznie, że tu przynajmniej GW jest uczciwa).
</KOT SIKA DO BUTA>

Do stosunkowo niedużych i prostych projektów może być jakiś shareware,
polecam na przykład Help$Manual, w którym ostatnio tłumaczyłem
francuskiego helpa do AdRem Server Manager, kosztuje chyba między 150 a
200$.
Bardzo dobre do Delphi, ale z moim stylem tłumaczenia błyskawicznego się
kłóci :-(
Nie pamiętam namiarów, użyj Altavisty.

W firmie, w której pracuję używamy RoboHELP (http://www.blue-sky.com),
ale impreza jest droga (kolo 700$), jest to nakładka na M$ Worda (zestaw
makr)
Tkwimy uparcie przy wersji 4.0 i Łotrze 95, bo nastepne mają binarną
bazę danych projektu opartą na jakms M$ szajsie i IMHO są koszmarnie
wolne i zasobożerne, a jak się wywali to ... !@#$!@# m~!@#
Może się polepszyło, ale nie sprawdzałem...

Sprawdź na http://astalavista.box.sk

> 2) jest trochę błędów, wsiąkają mi co jakiś czas dłuższe tematy.
Nie mam zdania, w zasadzie nie używałem.
Widziałem jednak dość spory projekt ForeHelpa, kilkadziesiąt stron
tekstu, sporo ponad sto grafik więc może wersja pełna ...

> Ktoś ma może nowszą wersję tego programu, coś podobnego ale
> pozbawionego tych ograniczeń? Byłbym wdzięczny za podzielenie
> się choćby nazwą....
Ni ma za co.

W razie czego pisz na priva
gg małpa robobat kropa com