Problem z Heliosem...

Autor: Konrad Grochal (grochalk_at_ornak.waw.pdi.net)
Data: Tue 24 Nov 1998 - 13:21:48 MET

Czesc!

Kupilem sobie Heliosa Voodoo 3dfx i niestety mam problem.
Moj system to Amd-K5 PR-166, 32 Mb RAMu (jeden DIMM), karta
S3 ViRGE 2 Mb. Niestety obraz wysylany z 3dfx'a jest zupelnie
nieczytelny. Lataja jakies dziwne pasy i tyle. Nie jest to
problem z synchronizacja monitora ani tez z karta 2d. Sprawdzalem
na innym sprzecie. Niestety nie wiem co moze byc przyczyna takiego
a nie innego zachowania Voodoo. Nie monitor, nie karta 2d.
Pozostaje plyta glowna? Sloty sa dobre (PCI oczywiscie). Nie ma
konfliktow sprzetowych...

Jak ktos ma jakies pomysly to prosze o pomoc. Dzieki.

Konrad Grochal