Re: STB4400

Autor: Allor (allor_at_friko2.onet.pl)
Data: Tue 24 Nov 1998 - 12:15:23 MET

sumas_at_my-dejanews.com wrote:

> To masz farta, ja mam ten sam problem i u mnie nawet trzecie nie pomoglo,
> Ile razy probowac? Do skutku?
> pozdrowienia
> sumas

Chyba do skutku, ale przy okazji nie zaszkodzi powywalac wszystkich kart
procz TNT i wlaczyc update zasobow w BIOSie... I najlepiej jeszcze
ustawic proca na normalna szybkosc, poprawic karte w slocie, zmowic
paciez i co tam moze jeszcze przyjsc do glowy... Prawde powiedziawszy to
P&P jest co najmniej irytujace :(((

--
Alex Olszewski vel Allor
allor_at_friko2.onet.pl