Re: zegar

Autor: Beer (be_er_at_friko4.onet.pl)
Data: Tue 24 Nov 1998 - 11:40:16 MET

Mialem taki numer tuz po kupnie kompa :(
Facet ze sklepu - niewiele myslac - wymienil od razu cala plyte !
Ponoc z bateria to nie ma wiele wspolnego :( (no chyba, ze masz juz
"wieki" te sama - no to moze........)
Wydaje mi sie jednak, ze czeka Cie wydatek troszke wiekszy, niz na
bateryjke...... :(

Pozdrowionka
beer_at_tower.t16.ds.pwr.wroc.pl
be_er_at_friko4.onet.pl
UIN : 21975723

<73dbnp$lbp$1_at_news-1.news.gte.net>...