Re: dwa komputery + jeden monitor?

Autor: Piotr Szmigielski (smiglop_at_aurora.put.poznan.pl)
Data: Tue 24 Nov 1998 - 10:59:00 MET

On Mon, 23 Nov 1998, Krzysztof Jonkisz wrote:

> Czy widzial ktos takie cudo, co potrafi podlaczyc dwa komputery
> do jednego monitora i klawiatury? Nie musi to byc strasznie
> skomplikowane wystarczy jakis reczny przelacznik zmieniajacy
> obraz z pierwszego komputera na obraz z drugiego.
> Jaka firma cos takiego robi i gdzie to mozna kupic?
>
> Krzysiek.

Tia.. widzialem cos takiego... nawet dziala.. jedyna wada jest to, ze w
czasie przelaczania z jedengo komputera na drugi cos sie wali. trzeba
najpierw przelaczyc na port niepodlacony.. hmm.. jednak skad to przyszlo
lub gdzie cos takiego dostac nie wiem.. ale popytam..

                Piotr "Pi_ Nain Smiglo" Szmigielski
                smiglop_at_aurora.put.poznan.pl