Re: Bjc250 Canon czy warto ?

Autor: Sebastian Stolarski (sebas_at__BLABLABLA_ns1.widzew.net)
Data: Tue 24 Nov 1998 - 10:44:18 MET

Mariusz Buk napisał(a) w wiadomości: <365A5C8A.14ED03A3_at_wszmijo.edu.pl>...
>Witam.
>
>Nie warto. Mam tę drukarkę i przy wyższych rozdzielczociach ślimaczy się
>okropnie. W ogóle jest bardzo wolna i wymaga speckjalnego papieru (jak
>to drukarki atramentowe). Cartridge są drogie (powyżej bańki). Osobiście
>korzystałem z niej kilka miesięcy. Potem przesiadłem się na laserówkę
>(może dlatego takie spostrzeżenia :) ). Jedno jest dobre - zasięg
>fizyczny strony jest prawie A4. Najlepiej z wszystkich drukarek, które
>miałem (wliczając w to laserówki) drukowała na krawędziach stron (a może
>to nie problem drukarki?).

> [...]
Czy warto kupic malucha? Nie, kup Mercedesa.
Jezeli ktos pyta sie o tania drukarke, to znaczy, ze nie ma ochoty (kasy)
kupowac od razu laserowki. Cartridge sa drogie, ale od czego sa napelniarki?
Ja kupuje napelniarke (czarna) za 50 zl. i starcza na 3 uzupelnienia.
Drukarka ta nie nalezy do najszybszych, ale jesli ktos drukuje w domu i malo
to nie jest to chyba powod by sie od razu pociac zyletkami ;-)

Odpowiadajac usun z adresu:
_BLABLABLA_
albo:
sebas_at_ns1.widzew.net