Re: Monitor HP M700 - 17"

Autor: Michał Kawecki (novimpex_at_medianet.pl)
Data: Tue 24 Nov 1998 - 01:58:18 MET

Cooger napisał(a) w wiadomości: ...

>W czyjej ofercie jest ten monitor ? Widziałeś go może na własne oczka ?
>
>Cooger

No cóż, oczka przetarłem i hajda do Internetu. I tu niespodzianka: jest to
nowość HP. Nie ma go w ofercie HP Polska, skąd pobrał informację skądinąd
całkiem wiarygodny miesięcznik PC World Komputer (vide zestawienie monitorów
17" w dodatku do PCWK 12/98). Jest za to w ofercie Promise, ale... ceny
jeszcze nie podają.
Jedyną informacją jaka znalazłem, to cena end-user w USA: 447 USD
(http://www.hp.com/desktop/products/monitors/D2838A.html). Więc może
rzeczywiście będzie to poniżej 2000 złociszów? A monitorek jest palce lizać,
sądząc z opisu...

Pozdrawiam

------
Michał Kawecki