Re: CDROM SAMSUNG 32

Autor: beny (beny_at_psi.com.pl)
Data: Tue 24 Nov 1998 - 01:42:52 MET

Na sprzedanych okolo setki cd samsunga 24 i 32 wrocilo do mnie na gwarancje
okolo 20. Tak wiec ja osobiscie nie polecalbym Ci tego cd'ka
Ogolnie na poczatku dziala dobrze i cicho ale pozniej zaczynaja sie dziac
rozne cuda. Poczawszy od kilkurazowego odpalania autostartu po absolutne
trupy :)
Tak wiec nie kupuj

Teraz osobiscie uzywam BTC (36) i jest ok. i w sumie najmniej reklamacji od
klienteli 24 byly zbyt glosne jak dla mnie ale klienci sie nie skarza :))
dobre sa tez Asusy
Mam takze CTX'y ale jeszcze tak konkretniej nie testowalem