Re: CELERON TO WYKASTROWANY P2

Autor: Michał Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Mon 23 Nov 1998 - 23:41:00 MET

> [ciach..]
> [ciach..]

> Sorry, że się wcinam, ale dopiero od niedawna czytam regularnie listy
> dyskusyjne. Możecie mi opisać, co takiego ten 'Ywruch' wyczyniał?

Sorry, ale nie w tej chwili - jescze mnie ciska. Facet zalewal grupy
dyskusyjne glupotami , gaworzeniem kretyna itp,jakies gadki o komorze
Wilsona. Przejrzyj sobie archiwum grupy , to zrozumiesz.

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl ( Lodz)

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?