Re: problem z DIMM 32 100 MHZ

Autor: Maciej Lomozik (lomozik_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 23 Nov 1998 - 23:40:20 MET

Bartek M <bartekm_at_czasnaeb.pl> wrote:
> Czy ten dimm jest pc 100 jezeli ma 10ns???
> Czy to jest jakis chlam! Bo cos mi sie zdaje ze to
> pamiec pc 100 to chyba nie jest.
> Na magistrali 100Mhz nie chce dzialac

> Prosze o rady jesli mozna.....
> Bartek
Hi
10ns dla 100MHz czyli business komputerowy po polsku
dla magistrali 100MHz maja byc pamieci 8ns (oznaczane jako -8)
W ostatnia sobote zrobilem bonanze w sklepie bo tez dalem se nieopacznie
wcisnac 10ns DIMMy ,ktore potem kaprawo chodzily (a dokladniej jeden
chodzil a drugi nie). Nasi kochani sprzedawcy licza na "stykacza" a
przeciez zgodnie z prawem Murphiego "kabel przyciety na miare zawsze okaze
sie za krotki". Jak zadymilem to dostalem dwa DIMMy 8ns ,ktore teraz spoko
chodza.
na razie
mafiu

Maciej Lomozik      lomozik_at_zeus.polsl.gliwice.pl
tel 036 4718226