Faxy i faxmodemy

Autor: Jacek Bator (jbator_at_man.poznan.pl)
Data: Mon 23 Nov 1998 - 23:39:14 MET

Witam

Nie mam prawie zielonego pojecia o faxach ale ostnio musialem zalozyc
dwa faxmodemy 56 US. Roboticsa no i wynikl z tego pewien problem. Oba z
nich wysylaja faxy na normalne biurowe urzadzenia faxujace natomiast na
inne faxmodemy komputerowe nie chca. To pewnie cos z konfiguracja ale
nie wiem nawet z ktorej strony sie do tego zabrac. Moze ktos moglby mi
cos doradzic albo wskazac jakies dobre zrodlo informacji na ten temat.
Byl bym wdzieczny.
Jesli to mozliwe to prosil bym o wszelkie wskazowki na adres emailowy.

Jacek Bator
jbator_at_man.poznan.pl