jaka karta graf. (PCI, TV-out, tuner)?

Autor: emilwcz_at_yahoo.com
Data: Mon 23 Nov 1998 - 23:24:46 MET

zamierzam zmienic karte graficzna

mam Tseng'a ET6000 4MB (+ Monster'a 3D),
266 mmx, 64 mb

chce kupic jakas karte 2D z wyjsciem na TV

- wystarczy 4 MB (chyba)
- musi byc na PCI
- w miare szybka
- w miare tania

zamierzam tez w najblizszym czasie kupic jakis
tuner TV (zoltrix tv max albo aver capture) i
chcialbym sie zapytac czy nie lepiej byloby jakbym
kupil jakas karte graf. z tunerem i wyjsciem TV
np. ATI ALL-IN-WONDER

jescze raz powtarzam ze musi byc na PCI,
AGP nie mam i w najblizszym czasie nie bede mial

czy moze lepiej sprzedac Monstera i kupic cos na RIVI'e?

albo kupic AVER KEY PLUS (troche drogi) - konwerter VGA - TV,
posiada underscan/overscan (obraz na pelny ekran,
 pozycjonowanie obrazu i kontrolaeostroœci.
to wyjscie na TV potrzebne mi do emulatorow i do starych
gier w niskiej rozdzielczosci (o wiele lepiej to wszystko
wyglada niz na monitorze)

z gory dzieki

emil
emilwcz_at_yahoo.com