Re: ZA MALO MIEJSCA W BLASZAKU

Autor: Jacek Kałucki (jkalucki_at_polbox.com)
Data: Mon 23 Nov 1998 - 21:51:28 MET

Próbowałem ale nie bardzo chce to chodzić. Teoretycznie, sprzęt niewiele
ma tu do powiedzenia. Wystarczyłoby wyzwalać przerwania poziomem
i zapewnić jakiś rejestr statusu (dawno temu napisałem taki sterownik do COM
dla DOS, pozwajający pracować czterem portom na jednym przerwaniu).
Wspólne przerwania działają od dawna w systemach EISA i MCA.
Niestety gro obecnych sterowników przejmuje przerwania wyłacznie na swój
użytek :(

Pozdrawiam Jacek Kałucki mailto:jkalucki_at_polbox.com