Re: Mitsumi nienagrywa BTC?!?

Autor: akane (aka_at_tenchi.org)
Data: Mon 23 Nov 1998 - 20:38:41 MET

Witajcie wypalacze!!! :))

Red Baron <redbar_at_polbox.com> napisał(a) w artykule
<73c7cs$l89$1_at_korweta.task.gda.pl>...
> U mnie odwrotnie - BTC nagrywa cacy, Verbatimow nie chce ;)

No coz... u mnie nagrywa wszystkie jak leci... chyba macie jakis felerny
sprzet.
Mialem tylko dwie walniete plytki - obydwie BASF i do konca nie wiem czy
napewno
z winy nagrywarki. BTC kupuje w roznych miejscach i zauwazylem, ze serie
roznia sie
miedzy soba ( dziwne ) m.in. wielkoscia obszaru do nagrywania raz 656 MB a
inne 650
albo 651 MB. Firmowe Mitsumi CD ida swietnie :) chcialbym wiecej takich.
Trudno powiedziec jaki jest problem. Ja swojego czasu mialem w W95 problemy
ze
sterownikami a Packet CD wieszal mi caly sprzet. Przeinstalowalem fajans i
pomoglo.
Dochodzilo czasami do tego, ze ToGo! wieszal sie po zakonczeniu wypalania.
Swoja droga plytki BTC nie sa zbyt dobre ( ale sa najtansze
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Przed nagrywaniem musi zostac okreslona moc lasera a takze odczytane dane
preformatu CDR - moze tego wlasnie nie czyta albo driver nie daje rady
zinterpretowac???

Czy wkladasz plytke do napedu jeszcze przed uruchomieniem softu do
palenia???
Bo to wyglada tak jakbys czysta plytke wsadzil do zwyklego CD
Jesli tak no to sprobuj poczekac na dialog RECORD i wtedy ja wloz...

A zreszta i tak napisales, ze firmowki nagrales bez problemu...

Sorrki ale nic wiecej nie mam do dodania :(

akane...

P.S. Wyglada na to, ze MITSUMI nie sa zbyt dobre... ja jednak nie narzekam.