Re: PSpice + AMD K6-2 = Fatal Error

Autor: AP (_at_NoSpam.promail.pl)
Data: Mon 23 Nov 1998 - 18:23:08 MET

On 18 Nov 1998 19:41:39 GMT, pawelp_at_rodan.rodan.pl (Paweł Paroń)
wrote:

>Może zmienić Spice na wersję linuxową? Wersja 2g jest za darmo, o ile mnie
>pamięć nie myli (pewnie bez bajerów, czyli np. bez Probe, biblioteki
>elementów od wersji dosowej powinny działać).

Niestety, nie mam czasu żeby rozpracowywać Linuxa (podchodziłem dwa
razy i dwa razy klapa :-( Może kiedyś...). Jestem ciekawy czy wersja
DOSowa ma coś wspólnego z Clipperem - może w tym leży cały problem?
Mimo wszystko dzięki.
Aleksander Pasek
mailto:pasek_at_NoSpam.promail.pl