Jak skonfigurować karty sieciowe?

Autor: Pawel Szczecinski (pablos_at_netpol.pl)
Data: Mon 23 Nov 1998 - 17:55:04 MET

Witam!

Kupilismy karty sieciowe. Jakie bez firmowki, ale PCI, P&P, zgodne z
NE2000, combo. Wszystko cacy. Kabel (koncentryczny) ma okolo 60 m.
Wszystko jest podlaczone, na koncu sa terminatory. Jeden z nas ma
Windows 95, drugi 98 (ostatnia beta). Problem tkwi w tym, ze nie widac
naszych komputerow. Ja w otoczeniu sieciowym swoj komputer widze, ale
kumpla juz nie. Konfigurowalem wszystko wedlug opisow. Kable sa
(chyba) dobrze podlaczone. W Panelu Sterowania w Sieci zainstalowane
sa wszystkie potrzebne sterowniki (protkol zgodny z IPX/SPX,
udostepnianie... itp. itd). grupa robocza jest jednakowa dla dwoch
komputerow...

Duke Nukem 3D wykrywa dwoch graczy. Wszystko OK, ale wiesza sie
pozniej przy samym wlaczaniu gry...

Co jest grane??? Pomozcie!!!

Jesli mozesz odpowiedz wyslij na adres prywatny, bo nie czytam tej
grupy codziennie.

Aha, czy ktos moze podeslac mi plik LSL.COM. Nie bylo go na dyskietce
z driverami... :-(((

Z gory dzieki!

Pozdrawiam,
Pawel