Re: nowy BIOS i430TX-UMC8669-2A59IV39C-00

Autor: liku_at_zeus.polsl.gliwice.pl
Data: Mon 23 Nov 1998 - 17:44:42 MET

Whembley <whembley_at_vc.pl> wrote:
>gdzie znaleść BIOS do płyty o symbolach " i430TX-UMC8669-2A59IV39C-00 "

Najpierw potrzebujesz nazwe producenta, na podstawie
tego ciagu mozesz ja odczytac, wszelkie informacje
na stronie: www.ping.be/bios , mozesz tez sprobowac
odczytac z biosu OEM string, gdzie moze znajdowac
sie nazwa producenta (u mnie tak jest, plyta Soyo),
programik nazywa sie ctbios.exe, mozna go znalezc tu:
zeus.polsl.gliwice.pl/~liku
Jak masz nazwe producenta, to teraz trzeba znalezc jego
strone www, duza lista jest na www.ping.be/bios, ale
jezeli tam nie bedzie, to trzeba rozpoczac poszukiwania
samemu.
Pozdrawiam, i powodzenia.

--
Liku