Re: Chce sobie kupic K6-2-300 i mam pare pytan

Autor: Marcin Koprowski (marcink_at_veracomp.com.pl)
Data: Mon 23 Nov 1998 - 16:05:10 MET

Lukasz Kaluski wrote:

> 1. Czy aplikacje pod windows dzialaja na tym bez problemu (glownie
> chodzi mi o Photoshop4))?

U mnie winzgroza i aplikacje chodza o.k., absolutnie bez problemow.
Nie mam niestety (?) Photoshopa, nie stac mnie na taki wydatek :-(

> 2. Czy procesor wspolpracuje ze zwyklymi SIMM'ami 60 ns, czy musza byc
> DIMM'y (bo mam juz 128MB w SIMM'ach i nie chce mi sie tego sprzedawac)

Wazniejsze pytanie, to czy plyta glowna z tym bedzie chodzic,
ja mialem Shuttle-569 (na TX-ie) i nie chodzila.
Wymienilem na FIC VA-503+ i jest super.
Pamieci SIMM-EDO najprawdopodobniej tez beda chodzic.

> 3. Czy giery tez chadza bez problemu ?

Na 99% tak.
Zobacz http://amd.strefa.com
Tam jest sporo dobrych informacji o K6-2, 3DNow itp....

> --
> Lukasz Kaluski

Pozdrawiam
Marcin