Re: Skladam komputer za 4 tysiace - czekam na rady!!!

Autor: T.Zon (zonzi_at_friko3.onet.pl)
Data: Mon 23 Nov 1998 - 15:32:02 MET

Arek Piotrowski <areklodz_at_friko6.onet.pl> napisał(a) w artykule
<739ukg$61p$2_at_gemini.webcorp.com.pl>...
> ASUS P5A Ali V AGP 100 Mhz ATX albo
> ASUS P2L97 LX albo

Odpada - LX jest pod SLOT-1 (Celeron)

> FIC PA-2013 ViA MV3 AGP 100 Mhz 1024 kb cache ATX albo
> FIC VB-601 BX 100 Mhz ATX albo

Odpada - BX jest pod SLOT-1 (Pentium II, Celeron)

> ATC-5220 ATX MVP 3 AGP 100 Mhz
> (nie wiem czy to dobre wybory ale zupelnie nie znam sie na rodzajach
plyt -
> jesli

Radzilbym FIC-a lub Epoxa ( w kazdym razie na MVP3)

> * Karta graficzna: STB Velocity 128 ZX AGP 8 MB OEM + TV out (czy mozna
na niej
> odtwarzac normalnie TV i czy pelni rowniez funkcje frame-grabbera? i
czy nie
> ma problemow z OPEN-GL? - w testach chipa wypadla najlepiej...)

Jak to pisze w specyfikacji - aha TV out ... Tylko wyjscie TV. Nie ma
problemu z OpenGl ALE to jest w tej chwili karta przestarzała
technologicznie...
Nie piszesz do jakich celow bedziesz kompa uzywal a to jest najwazniejsze.
Cenowo Riva jest OK ale lepiej wyjdziesz na zwykłej Rivie + V2 (do gier).
Dobra jest ewentualnie jako dopalacz 2D ale w polaczeniu z AMD nie stanowi
najlepszej pary. Zastanow sie nad Matroxem G200 plus ewentualnie Voodoo 2
jezeli chcesz pograc z jakims komfortem.

Pozdrowienia

ZoNzi at friko3.onet.pl
"The CORE... EAT THE CORE... You don't just throw
an apple away in a cruiser in deep space; you eat the Core!!!!"