Re: Dysk UDMA i CD-ROM.

Autor: Tomasz Łukaszewicz (tomasz_at_see.the.address.in.signature)
Data: Sun 22 Nov 1998 - 23:42:42 MET

"Ardiusz Szlekowski" <aszle_at_packplast.com.pl> wrote:
>bez sensu....przecież wszyscy wiedza ze scsi jest duzo wydajniejsze ale
>zauważ ze nie wszystkich stac na takie rozwiazanie, wiec jesli mozesz to
>powstrzymaj sie od takich odpowiedzi.

   Tekst, ktorego sie czepiasz, po pierwsze byl ozdobiony usmieszkiem
z przymruzeniem oka, a po drugie - byl skierowany do mojego przedmowcy,
z ktorym dopiero co w innym watku na tej grupie przerzucalismy sie
argumentami za/przeciw SCSI w komputerach domowych.

--
Tomasz Łukaszewicz                 o          |  ,,Jeszcze nigdy tak nie było,
Student UW                        o   ___     |  żeby jakoś nie było.''