Odp: CTX 1569SE czy LG 57i - userzy pomozcie!

Autor: Dariusz Owczarek (dariuszo_at_hostidc.idc.com.pl)
Data: Mon 23 Nov 1998 - 11:06:26 MET

>Monitory mialy dwa rózne typy kineskopów i wpadaly mi w rece
>w róznym czasie , nr. ser. nie wykazywaly podobienstw !
>Dalej :
>-jedna jaskólka wiosny nie czyni i wyjatek potwierdza ... .
>-jest to moja opinia (ze nic specjalnego) , lecz potwierdzona
> konkretnymi testami .
>-ktos prosil o informacje i je otrzymal .
>I o to i tylko o to chodzilo !
Tak apropo tematu niestety potwierdzam to zdanie na temat monitorów CTX
1569SE , powtarzalność parametrów - żadna. Jak się trafi to może jest niezły
ale bezpieczniej kupić innego typu monitor( albo przegrzebać dużo [z
naciskiem bardzo] monitorów w poszukiwaniu tego jednego na 1000 - ale czy o
to chodzi przy kupowaniu???) bo przynajmniej parametry bywają podobne w
każdym egzemplarzu.
Darek