Re: Nowe Drivery Riva TnT.

Autor: vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 23 Nov 1998 - 11:03:04 MET

Marek Nazarko <mna_at_csbi.katowice.pl.spam.dev.null> napisał(a) w artykule
<36602b33.10963901_at_p.csbi.com.pl>...
> ..machine running, bzz, bzz.., Tue, 17 Nov 1998 15:12:39 GMT, bzz, bzz
> ..., Vindex ... bzz, bzz..., wrote :
<ciach>
> Czy mógłbyś rozwinąć wątek błędów driverów TNT w 3DS MAX? Czyżby ta
> karta miała drivery Heidi?

Nie ma heidi i nic mi nie wiadomo o tym aby miala je miec - nawet karta
Elsy. Jesli chodzi o blad to dotyczy on OpenGL ICD dla TNT i objawia sie
wylotem 3DS Max 2.0 w momencie jego zamykania - po zmianie na d3d takiego
efektu nie ma. Nie wiem jak wyglada sprawa z wersja 2.5 Max'a bo nie znam
nikogo kto ja ma ale nie sadze zeby to cos zmienilo

> Marek Nazarko
> CSBI Administrator http://www.csbi.com.pl

Pozdrowienia

Vindex