Re: NTG: Do fachowcˇw od Linuxa

Autor: Grzegorz Szyszło (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 20 Nov 1998 - 19:40:20 MET

Highlander wrote:

> Nigdy tam nie byłem i myślałem, że jeszcze mnie śmiechem za...ą za
> takie pytania :)))

co sie przejmujesz. jak sobie z czyms nie radzisz, to wlasnie tam pytaj.
jesli opiszesz skrotowo co juz zrobiles, to ludzie ci chetnie
odpowiedza. jesli tylko powiesz ze "linux mi sie nie instaluje.
co ja mam zrobic?" wtedy oczywiscie cie wysmieja :)

> rhare_at_alpha.net.pl
> rhare_at_promail.pl

lepiej podawaj jeden adres z ktorego wygodniej jest ci korzystac.