Re: TrueSpace 4

Autor: Piotr Tomczak (sector_at_zapis.net.pl)
Data: Mon 23 Nov 1998 - 09:05:23 MET

>dobra a teraz na serio... czy ktoś z tej grupy uzywa tego programu ? z
>dolączonych screenów do programu wynika ze na glowe bije 3dstudio,
>raydream`a itp. niestety nie za bardzo wiem jak sie nim poslugiwac wiec
moja
>prosba o odpowiedz na pytanie: czy sa jakies polskie strony o tym programie
>(jak nie polskie to od biedy moga byc zagraniczne) ...
>drugie pytanie: jaka jest najnowsza wersja tego programu ??

True Space jest taki prosty w uzyciu, ze wstydz sie zadawac to pytanie.
3Dstudio jest o wiele mniej intuicyjny w obsludze, w stylu Photoshopa.
Ale program (TS) jest rzeczywiscie dobry, raczej nie jest lepszy od 3d Maxa,
ale kiedy pracuje na nim czlowiek, ktory sie zna na rzeczy moze zrobic o
wiele lepszy efekt niz to cale pospolstwo zachwycajace sie 3Dmaxem.
Ma np. bardzo sprawnie dzialajacy modol symulacji wlasciwosci fizycznych -
ciezar, wiatr itp.

z pozdrowieniami..
Piotr Tomczak (sector) sector_at_zapis.net.pl
webmaster of www.zapis.net.pl
ICQ: 1726439