Re: kreski w telewizji

Autor: Mirek (mirgut_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 23 Nov 1998 - 08:38:53 MET

Jezeli ta karto to karta graficzna z zintegrowanym tunerem to rzeczywiscie
obraz moze byc miodzio ze wzgledu na tryb overlay (czyli podobnie jak w
tunerach zewnetrznych).

Poza tm nie wiem jaka jest czestotliwosc odswiezania ekranu w chwili
wyswietlania obrazu TV na Twojej karcie (jezeli 60 Hz to obraz nie moze byc
"miodzio" - miedzy innymi ze wzgledu na roznice w rodzaju luminoforu
pokrywajacego monitor i telewizor) jezeli 85 to ok.